خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی ساخت

سردار فدا اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه را خنثی ساخت.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۲۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهید حاج احمد کاظمی در اصفهان با اشاره به تشییع پیکر مطهر ۴۰۰ شهید در سراسر کشور در هفته اخیر، اظهارداشت: در مدت‌های اخیر شهدایی داشتیم که در سه ماه گذشته در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه صهیونیستی- آمریکایی دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند. حاج قاسم سلیمانی کسی بود که تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه را خنثی ساخت.

سردار مجتبی فدا افزود: کسانی به منطقه خاورمیانه آمده بودند تا آن را از هرگونه تفکر انقلابی و اسلامی عاری کنند و در راستای آن با حمله به عراق و افغانستان و حمله به جبهه مقاومت و راه‌اندازی جنگ نیابتی و حمایت‌های آمریکایی، در انزوای سیاسی، اقتصادی و تحریم‌های هوشمند قصد نابودی و براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آن‌ها به دنبال آن بودند که با خاورمیانه جدید، تجزیه کشور‌های اسلامی و حمله به اماکن و سازماندهی داعش به انقلاب اسلامی ایران ضربه زده و از رشد طوفانی و فراگیر آن در جهان و منطقه جلوگیری کنند.

فدا با بیان آنکه حاج قاسم سلیمانی با استقامت، صبوری، ولایت‌مداری، ولایت‌محوری و ولایت‌باوری‌اش و با اعتقادی که به خانواده شهدا داشت چنان الگویی از سربازان امام (ره) و مقام معظم رهبری در جهان به مسلمانان معرفی کرد که همه شیفته او هستند، خاطرنشان کرد: همه به وقت شهادت او گفتند که حاج قاسم‌اند. همه ما کسانی هستیم که حاضریم در راهی که حاج قاسم گام گذاشت و نقش‌آفرینی کرد، علی‌رغم بی‌مهری‌ها، فشار و سختی‌ها از هیچ چیز برای نظام و انقلاب فروگذار نکرد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی سربازان، مدافعان و رزمندگانی را تربیت کرد که یکی از آن‌ها شهید حججی است همچنین او افرادی را تربیت و به جامعه تحویل داد که امروز مسیر و راه حاج قاسم را ادامه خواهند داد. او کسی بود که به طور همزمان ویژگی‌هایی، چون عابد، قاری، مداح و عاشق حضرت زهرا بودن را داشت و هنگامی که در حرم امام رضا (ع) قرار می‌گرفت ابهت و عظمت حرم امام رضا (ع) همه چیز او را می‌گرفت و معنویتی را به نمایش می‌گذاشت که همه ما به آن غبطه می‌خوردیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حاج قاسم سلیمانی گاهی مخفیانه به اصفهان می‌آمد و با حضور بر سرمزار شهید کاظمی، آرزو می‌کرد که شهید شود.

وی تصریح کرد: مردم اصفهان شمایی که با فتنه‌گران همراهی نکردید، به فراخوان‌های دشمن پاسخ ندادید، در مقابل قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات در مقابل فتنه‌گران ایستادید ثواب شما در تعریف حاج قاسم است. ما به اینجا آمده‌ایم که با بستن عهد و پیمان دوباره عزت و سربلندی ایران را حمایت و دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار