خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل؛

سردار دلها برای دوست و دشمن قابل احترام بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل در دیدار با فعال فضای مجازی گفت: سردار دلها برای دوست و دشمن قابل احترام بود.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۱۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با فعال فضای مجازی دیدار و از تلاش های خالصانه و ارزشمند وی قدردانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: سردار دلها دارای ویژگی منحصر به فرد بود، سردار مقاومت یک نظامی تمام‌ عیار بود،در تحلیل و درک مسائل نظامی، امنیتی،سیاسی نبوغی بسیار فراتر از تجربه حضور ۸ ساله‌اش در میدان جنگ و ۸ سال دفاع‌ مقدس بود.

سرهنگ دوم پاسدار سیدعقیل موسوی افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی از سلامت نفس بالایی برخودار بود، ویژگی‌های کم‌نظیرش موجب شده بود که دوست و دشمن برای سردار دلها احترام خاصی قائل باشند و پس از شهادتش میلیونها نفر از مردان و زنان مردان، جوانان و نوجوانان در عراق، سوریه و برخی از شهرهای استانهای ایران با چشمانی گریان با پیکر مطهرش وداع کردند.  

وی با قدردانی از فعال فضای مجاری، به اهمیت داشتن سواد رسانه اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از توان والای علما، اساتید و نخبگان، تهدید های دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

ارسال نظرات