توقیف ۱۳۸ دستگاه خودروی شوتی در محور‌های مواصلاتی بوشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و توقیف 138 دستگاه خودرو شوتی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۷۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

توقیف 138 دستگاه خودروی شوتی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ " سهام صالحی "در تشريح جزئيات این خبر بیان داشت: با توجه به حمل کالاهای قاچاق توسط خودروهای شوتی و ضربه به اقتصاد کشور و در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق لذا کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار ماموران انتظامی این استان قرار گرفت.

 

وی افزود: با اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی که به مدت 3 روز در استان اجرا شد و با تلاش های صورت گرفته و انجام ایست و بازرسی های موقت و گشت زنی های هدفمند، طی 72 ساعت گذشته تعداد 47 دستگاه خودروی تندرو (شوتی) 2 دستگاه تریلر ، 3 دستگاه کامیون ، 2 شناور و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق و تعداد 91 دستگاه خودروی تندرو (شوتی) فاقد کالای قاچاق (تغییر وضعیتی) توقیف شده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 381 میلیارد ریال کشف شده است عنوان داشت: این روند به طور ویژه در برنامه کاری پلیس خواهد بود و مامورین با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده اند، رعایت مقررات راهنمایی را ندارند، و سرعت مجاز را رعایت نمی کنند و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدي دارند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات