خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

برگزاری کنگره شهدا یکی از مصادیق کارهای ماندگار است/ امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به مدارس ببریم

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا یکی از مصادیق کارهای ماندگار است، گفت: کنگره شهدا می‌تواند بسیاری از معضلات فرهنگی کشور را حل و فصل کند و بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۹۴۸۴۳۱۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دومین جلسه دبیران کمیته‌های ۲۳گانه کنگره شهدا که با حضور استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و سردار عبدالرضا آزادی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره یکی از مصادیق کارهای ماندگار است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا می‌تواند بسیاری از معضلات فرهنگی کشور را حل و فصل کند و بسیار اثرگذار است، افزود: حضور در مراسم شهدا یک افتخار است و باید قدردان آن باشیم چراکه این 8 هزار شهید نورچشمان ما هستند و در معرفی شهدا باید عدالت رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مردمی نقش به سزایی داشتند و همه این رشادت‌ها باید به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود بارها بر توجه به قشر دانش آموز نکاتی را مطرح کردند و در برگزاری کنگره باید به این نکته توجه جدی شود.

وی ابراز کرد: علاوه بر یادواره‌ها و کنگره شهدا که برگزار می‌شود، لازم است در حوزه دانش‌آموزان شاهد ابتکارات و خلاقیت جدیدی باشیم و برای معرفی شهدا و رشادت‌های رزمندگان به نسل جدید تدابیر لازم اندیشیده شود.

شعبانی موثقی بیان کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به مدارس ببریم؛ تولید محتوا کنیم و محتواهای تولید شده را به مخاطب خود برسانیم؛ کتاب‌های پرمحتوا در استان باید به دست مخاطب برسد چرا که اکنون اذهان در دست فضای مجازی است و باید روی مخاطبین خود کار کنیم و فیلم‌ها و تولیدات را به دست جوانانی که ذهنشان درگیر فضای مجازی است، برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار