خبرهای داغ:

تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم

شاهرود_ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدم یزد، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۶۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و گروه صنایع دریایی شهید مقدمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمید حسن پور از برگزاری جلسه بازدید از توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور گروه صنایع دریایی شهید مقدم یزد خبر داد و بیان کرد: جمعی از مدیران و کارشناسان این گروه صنعتی روز سه شنبه بیست و هفتم دیماه سال جاری با بازدید از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی شاهرود، نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه تاکید کردند.
او با بیان اینکه در این بازدید که با حضور مدیرعامل، مدیر دفتر طراحی و مدیر مرکز توسعه فناوری گروه صنایع دریایی شهید مقدم حضور داشتند، نسبت به استفاده از توانمندی‌های علمی و آزمایشگاهی دانشگاه و همکاری‌های دو جانبه تاکید شد و در جریان توانمندی‌های دانشگاه در زمینه‌های موتور‌های الکتریکی و پوشش‌های پلیمری و جاذب‌های امواج الکترومغناطیس قرار گرفتند.
در ادامه این جلسه که با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه در رشته‌های برق، کامپیوتر ومکانیک برگزار شد، بر اساس ظرفیت هاو توانمندی‌های زیر ساختی در این حوزه‌ها جهت همکاری در فناوری ساخت موتور‌های الکتریکی و سنسورینگ تاکید گردید و تفاهم نامه همکاری مشترک و همه‌جانبه علمی، پژوهشی و فناوری بین مرکز صنایع دریایی شهید مقدم یزد و دانشگاه صنعتی شاهرود به امضا رسید.
گفتنی است امضای تفاهم نامه‌های همکاری، یکی از سیاست‌های دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای توسعه مراودات، فناوری، اقتصادی، پژوهشی و ... است که در طول سال با ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و غیردولتی صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار