دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر

غرب، ستاد امر به معروف را مانع کلیدی در مسیر ورود فرهنگ خود به جمهوری اسلامی می‌بیند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر گفت: غرب، عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مانع قوی و کلیدی در ایجاد بی بند و باری و ورود فرهنگ خود به جمهوری اسلامی می‌داند.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۴۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵

غرب، ستاد امر به معروف را مانع کلیدی در مسیر ورود فرهنگش به جمهوری اسلامی می‌بیند

حجت‌الاسلام بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در واکنش به خبر تحریم دبیر و ستاد امر به معروف کشور اظهار داشت: اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا هر دو در موج جدید تحریم علیه کشورمان نشان دادند تابع جریان ضد اخلاقی و انسانی صهیونیسم هستند.

وی افزود: تمام ادعا‌های آن‌ها در مورد حقوق بشر و آزادی زنان، تنها شعار بر ضد ارزش‌های اخلاقی و انسانی است چرا که طراح اصلی امر به معروف و نهی از منکر خداوند متعال است. تنها خالق هستی که عالِم به همه‌ی خیر و شر در زندگی انسان است، زمینه اصلی رشد و تعالی او را همین امر به معروف و نهی از منکر قرار داده و سفارش اکید به رعایت آن میکند.

بهروزی ادامه داد: در جبهه مقابل، جنود اصلی شیطان یعنی دول غربی و صهیونیسم، روز به روز این واجب الهی را تغییر می‌دهند بطوریکه در جوامع غربی آشکارا امر به منکر و نهی از معروف، رواج پیدا کرده، فرهنگ ارزشمند انسانی بویژه خانواده رو به اضمحلال و نابودی رفته و صدای دغدغه‌مندان واقعی علوم اجتماعی در کشور‌های غربی از چنین سیر قهقرایی جوامع بشری بلند شده است.

دبیر ستاد امر به معروف استان اذعان داشت: اکنون و در چنین شرایطی شاهد حرکت مذبوحانه اتحادیه اروپا برای تحریم یک نهاد مقدس آن هم به جرم تلاش برای حفظ ارزش‌های والای انسانی هستیم. هدف ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج نیکی‌ها، پاکی‌ها و ارزش‌های اخلاقی است که همه پیامبران الهی برای آن مبعوث شدند و در جهت ترویج آن تلاش کردند، تحریم چنین جریانی یعنی مخالفت با ارزش‌ها، یعنی پشت کردن به معروفات و حمایت قانونی از منکرات!

وی ظهار داشت: در لفاظی بیانیه اتحادیه اروپا به صراحت، تلاش دبیر و کارکنان ستاد برای گسترش امر به معروف و نهی از منکر را، یک مانع قوی و کلیدی در راه بی بند و باری و ورود فرهنگ غربی می‌بینیم که جزای آنرا تحریم و تهدید ستاد به منظور عقب نشینی از اصول انسانی و الهی قرار داده‌اند، در حالیکه دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر نه تنها به چنین تحریمی توجهی نمی‌کنند بلکه مصمم‌تر از گذشته و با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف در راه گسترش امر به معروف و نهی از منکر طی طریق خواهند کرد.

/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار