خبرهای داغ:

دستور فرماندار شاهرود برای حمایت از گروه‌های جهادی

شاهرود_ فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در شهرستان شاهرود و حمایت از آن‌ها طبق ابلاغ ریاست جمهوری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی از گروه‌های جهادی حمایت و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۸۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

دستور فرماندار شاهرود برای حمایت از گروه‌های جهادیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه با برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان و دهه بصیرت و مقاومت رسوب اتفاقات اخیر هم کمرنگ شد، اظهار کرد: مشارکت مردم در این مناسبت‌ها عالی بود و لازم است برای دهه مبارک فجر نیز با برنامه‌ریزی هدفمند در راستای مأموریت‌ها و مسؤولیت‌ها تلاش کنیم.
او با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در شهرستان شاهرود و حمایت از آن‌ها طبق ابلاغ ریاست جمهوری گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی با همگرایی و وحدت بیشتر در راستای ارائه خدمات باکیفیت به مردم، گروه‌های جهادی را حمایت و پشتیبانی کنند.
رئیس قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی از گروه‌های جهادی، خواستار توجه بیشتر به خدمت‌رسانی به مناطق محروم شد.
جلالی به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: مسؤولان کمیته‌ها با برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات منظم در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه با همکاری مردم تلاش کنند.
او با اشاره به دهه مبارک فجر و تخصیص اعتبارات ملی و استانی و شهرستانی برای طرح‌ها، بر توجه بیشتر مسؤولان به اجرای پروژه‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای خدمات انجام‌شده تأکید کرد.
رئیس ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود بر هم‌افزایی و وحدت بیشتر مردم و دولت در اجرای برنامه‌های اثرگذار و هدفمند در شهرستان تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار