خبرهای داغ:

از برگزاری گشت محله محور تا پیگیری مشکلات روستا در عبدالله آباد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) از برگزاری گشت محله محور بسیج و جلسات پیگیری مشکلات و برنامه های روستا در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۷۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه صالحین با موضوع بررسی پیشرفت روستا و واگذاری مسئولیت به جوانان به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستاعبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور نوجوانان و جوانان در پایگاه ها و برنامه های بسیج اهمیت زیادی دارد در این راستا جلسه ای جهت هماهنگی برای حضور آن ها در پایگاه برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

او افزود: گشت‌های محله‌محور رضویون با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع مشکلات در محله های روستا برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه انجام می شود، گفت: با لطف خداوند بسیجیان در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نبوده و همراه ما هستند.

رهایی ادامه داد: در راستا تحقق این مهم گشت شبانه در سطح روستا توسط بسیجیان پایگاه از ساعت ۲۰ الی  ۲۳:۳ انجام شد.

او بیان داشت: پیگیری مشکلات ورزش روستا و فضای ورزشی با مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از دیگر اقدامات انجام شده به همت این پایگاه بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار