هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد؛

آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید از بعدازظهر امروز در استان مرکزی

سازمان هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر امروز در استان مرکزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا اواخر وقت به تدریج سایر مناطق استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۷۴۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ براساس اعلام هواشناسی استان مرکزی، موج اصلی فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز از مناطق غرب کشور و دامنه های زاگرس آغاز خواهد شد.

این سامانه از ساعات بعدازظهر از مناطق جنوب غرب فعالیت خود را در استان مرکزی آغاز خواهد کرد و تا اواخر وقت به تدریج سایر مناطق استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فعالیت این سامانه در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت بارش برف و در سایر مناطق به شکل باران و برف تا صبح چهارشنبه تداوم خواهد یافت.

همچنین به دلیل وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی از ساعات در مدت فعالیت این سامانه در مناطق مستعد، به ویژه در مناطق کوهستانی کولاک برف پیش بینی می شود.

به دلیل احتمال بارش نسبتا سنگین برف در برخی مناطق کوهستانی و همچنین وزش باد و کولاک برف طی این مدت (به ویژه سه شنبه شب و بامداد چهارشنبه) اختلال در تردد جاده ها از جمله جاده های کوهستانی و گردنه های استان پیش بینی می شود.

با عبور این سامانه بارشی از روز چهارشنبه دمای هوا کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار