خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی دهه فجر توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از اجرای بیش از ۳۰ برنامه در دهه مبارک فجر توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

معصومه کلوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: بیش از ۳۰ برنامه طی دهه فجر در پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت خدیجه(س) همدان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: امنیت امروز جامعه ماحاصل رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهدای انقلاب است که امید است بتوانیم امانتدار خوبی باشیم.

مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با بیان اینکه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب جای شهید سلیمانی و حاج حسین همدانی خالی است، گفت: از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام برگزاری جشن ملی، فضاسازی، کمک به خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا است.

وی برگزاری نشست جهاد تبیین، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود توسط حلقات کودک و نوجوان، مسابقه کتابخوانی و نقاشی با موضوع انقلاب برای کودکان، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله دارت، طناب زنی، طناب کشی و حلقه به همراه اهدا جوایز به برگزیدگان، ختم صلوات و قرآن، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، روایتگری از دوران انقلاب و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار