خبرهای داغ:

برگزاری ۳۰۰ کارگاه سبک زندگی در شاهرود

شاهرود_به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ۳۰۰ کارگاه سبک زندگی بصورت حضوری و غیرحضوری در سطح کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

برگزاری ۳۰۰ کارگاه سبک زندگی در شاهرودمحمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از بر گزاری ۳۰۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی بصورت حضوری و غیر حضوری در سطح کشور خبر داد.
او گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری که آن را در مجالس مختلف بیان کرده‌اند بحث سبک زندگی اسلامی بوده است
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین تصریح کرد: بر همین اساس موسسه فرهنگی بین الحرمین اقدام به برنامه‌ریزی برای اجرای کارگاه‌های آموزش سبک زندگی کرد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری ۳۰۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه برگزار گردید.
ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به محور‌های اصلی این کارگاه‌های آموزشی گفت: کارگاه سبک زندگی با موضوع «تاب آوری»، کارگاه آموزشی خانواده و مسایل اجتماعی بیشتر در محور‌های آشنایی با انواع آسیب‌های اجتماعی، روابط عاطفی، طلاق، روابط جنسی و ... برگزار شد.
او افزود: در این کارگاه‌ها شرکت کنندگان مهارت‌های زندگی و راهکار‌های اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی را در خانواده فرا می‌گیرند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، اشاعه و گسترش اخلاق و معنویات در خانواده‌ها است، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه و خانواده موجب استحکام بنیان نهاد خانواده می‌گردد.
او خاطر نشان کرد: کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی با هدف کاهش تنش در ارتباط زوجین، ازدواج سالم، آسان و آگاهانه و تعمیق اخلاق اسلامی در جامعه برگزار می‌شود.
ابراهیمی در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر واستفاده از خدمات فرهنگی ومشاوره‌ای در بخش‌های مختلف با شماره ثابت ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، ایمو، روبیکا، واتساپ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۰۱۰۰۳۷۸ از طریق پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_۳۱۳ و یا از طریق ایمیل به نشانی تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار