خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  خبر داد

برگزاری ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در نهاوند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، چهل و چهار سال از استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل نظام استکبار جهانی می‌گذرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر، یادآور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است، افزود: اینکه در چهل و چهارمین ایستگاه انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم نشانگر این است که در این مدت چه حوادثی را پشت سر گذاشتیم تا به این ایستگاه برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه آن چیزی که دنیا مشاهده می‌کند اقتدار و عظمت ایران اسلامی است، گفت: در مدت چهل و چهار سال، کشتی انقلاب اسلامی با رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری توانسته در این دریای طوفانی استقامت کند و به زودی در ساحل واقعی خود لنگر خواهد انداخت .

وی افزود: دشمن در طول این ۴۴ سال توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرد، در عرصه جنگ نیمه سخت‌، ‌جنگ سخت و جنگ نرم که همه این توطئه‌ها با رهنمودهای امامین انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم  با سربلندی از آنها عبور کردیم و دشمن در تمام صحنه‌ها با شکست مواجه شده است.

مختاری بیان کرد: ما در حال حاضر در حال نبرد هستیم و دشمنان جنگ تمام عیار نرم را علیه مردم عزیز ما از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در راستای دروغ پراکنی، شایعه پراکنی و سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب، ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم و جوانان دنبال می‌کنند که در این صحنه، طبق کلام نورانی مقام معظم رهبری در مقابل این جنگ شناختی باید تبیین و روشنگری کرد.

وی ادامه داد: شما اصحاب رسانه، افسران جنگ نرم در حوزه فضای مجازی هستید که نقش شما بسیار تاثیرگذار و مهم بوده و باید در طول این دهه دستاوردهای ۴۴ساله انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نمایشگاه یک کیلومتری دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب در شهرستان نهاوند و به تفکیک ادارات شهرستان در دهه فجر با نام «چه بودیم؟ چه شدیم؟» در یکی از بلوارهای اصلي شهر افتتاح خواهد شد و امید است مورد استقبال مردم عزیز و به خصوص جوانان قرار گیرد.

وی افزود: سه برنامه شاخص از جمله جشنواره سرود شهرستانی، نمایشگاه یک کیلومتری دستاوردهای انقلاب و دعوت از همه اقشار و بسیجیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهرستان در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

مختاری با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج در سطح محلات و اقشار را در این دهه پای کار آورده‌ایم، با محوریت بیان دستاوردها و جهاد تبیین عنوان کرد: در این ایام ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دیدار با ۴۴ خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا در ۴۴ نقطه شهرستان، رژه موتوری مشترک با فراجای شهرستان، اجرای جشنواره سرود با حضور ۵۰ گروه سرود در سطح شهرستان، ۲۰۰ نشست بصیرتی، زنگ انقلاب در ۴۴ مدرسه، جام فوتسال در سطح شهرستان و... از جمله برنامه‌های مهم این دهه در شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در ۱۶۰ نقطه شهرستان بنر دستاوردهای انقلاب طی ۴۴ انقلاب در قالب «چه بودیم؟ چه شدیم؟» مربوط به هر روستا نیز نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار