خبرهای داغ:
سردار محمودزاده:

انقلاب ایران موجب احیای اسلام در کشور و بیداری اسلامی در جهان شد

همدان-رییس اندیشکده سیاسی امنیتی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ایران نه تنها باعث احیای اسلام در کشور ما بلکه باعث بیداری اسلامی در جهان شد، بنابراین دشمنان این موضوع را برنتابیدند و به دنبال نابودی آن برآمدند.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالله محمودزاده در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ولادت اول امام شیعیان علی (ع) اظهار کرد: در زمان شاه آدم‌های تحقیر شده‌ای بودیم، امام خمینی (ره) کاری کرد که روی پای خود بایستیم و اکنون در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: رژیم پهلوی تمام تلاشش این بود که دین را از بین ببرد و لیبرال دموکراسی را در کشور پیاده کند، انواع فسادهای مالی، اخلاقی، سیاسی و... که امکان داشت مرتکب شدند،  بالای ۴۵ میلیارد دلار از کشور دزدیدند، امام (ره) دیدند اگر این رژیم باقی بماند دیگر اثری از دین اسلام و کشور ایران نمی‌ماند، بنابراین امام(ره) آمد و یک رژیم تا دندان مسلاح را تنها با پشتوانه مردم و توکل برخدا ساقط کرد.

رییس اندیشکده سیاسی امنیتی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب ایران نه تنها باعث احیای اسلام در کشور ما بلکه باعث بیداری اسلامی در جهان شد، بنابراین دشمنان این موضوع را برنتابیدند و به دنبال نابودی آن برآمدند، انواع فتنه‌ها و مدل‌های جنگی را بر روی کشور ما امتحان کردند اما با لطف خدا با هیچ کدام به نتیجه نرسیدند و اکنون نیز رویکرد جنگی آنها جنگ ترکیبی است.

وی گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی روی چهار عامل دست گذاشته و از طریق آن ذهن مخاطبان را منحرف می‌کنند، ابتدا اینکه انقلاب را مقایسه می‌کنند با زمان امام علی(ع) که در زمان امام علی(ع) حکومت با عدالت بود ولی این انقلاب که داعیه‌دار حکومت علی(ع) است بر خلاف عدالت رفتار می‌کند، در گام بعدی با وارونه نمایی، زمان شاه پهلوی را پیشرفته‌تر از زمان حال بیان می‌کنند در صورتی که امروز در تمام عرصه‌ها پیشرفته‌تر از آن زمان هستیم.

سردار محمود زاده ادامه داد: در بعد دیگر وضعیت کنونی انقلاب را با زمان امام(ره) مقایسه می‌کنند و اینگونه القا می‌کنند که انقلاب از مسیر خود خارج شده است و در نهایت وضعیت کشور را با دیگر کشورهای دنیا مقایسه می‌کنند و می‌گویند ما نسبت به کشورهای دیگر عقب مانده هستیم در حالی که آمارهای جهانی گویای چیز دیگری است.

وی گفت: این ترفندی که دشمن در حال استفاده از آن است در طول تاریخ هم سابقه دارد و یکی از آنها زمان حضرت علی(ع) است، در آن زمان معاویه آن گونه تبلیغات منفی علیه امام (ع) انجام داده بود که در زمان شهادت ایشان در محراب خیلی‌ها  باور نمی‌کردند که علی (ع) نماز هم می‌خواند و اکنون هم این روند را برای جمهوری اسلامی ایران معاویه صفتان در پیش گرفته‌اند، اما زمان علی (ع) امام بسیار تنها بودند و یاران آنچنانی نداشتند اما اکنون مقام معظم رهبری تنها نیست و یاران وفادار بسیاری دارد که هرگز اجازه نمی‌دهند خیال باطل خود را عملی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار