سردار حیدرنیا:

پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن را از حیات ساقط کرد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از حیات، ساقط شد و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی فجری بود که دامان افق این نظام را روشن کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن را از حیات ساقط کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

ایام الله دهه فجر، روزهای ماندگار و فراموش نشدنی را در تقویم تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد؛ روزهایی که تاریخ، رساترین فریاد خود را بر سر مزدوران و بدخواهان این مرز و بوم کشید و به دنیا ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران، ادامه نهضت عاشورای حسینی و در واقع بیانگر اسلام ناب محمدی است.

دهه مبارک فجر، ثمره مجاهدت ها و جانفشانی های آزادمردان و شیرزنانی است که با رهبری امام خمینی (ره) به دل دشمن زدند و آتش دشمنی استکبار را خاموش و فتنه ها را در نطفه خفه کردند. با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از حیات، ساقط شد و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی فجری بود که دامان افق این نظام را روشن کرد.

اینجانب برخود لازم می دانم فرارسیدن ایام پیروزی حق بر باطل و طلوع زیبای انقلاب اسلامی را بر ملت آزاده و شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض کنم. از خداوند منان خواستارم همه ما را به سلاح ایمان مجهز کند تا بتوانیم حافظ ارزش های اسلامی و ارمان های امام و شهدا باشیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار