خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (س) سرخه برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (س) برادران سرخه در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۱۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغازین روزهای دهه مبارک فجر، آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (س) سرخه برگزار شد.

در طی این مراسم سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن بزرگداشت دهه فرخنده فجر و گرامیداشت دلاورمردان عرصه انقلاب اظهار کرد: دهه فجر، مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است و عزت ایران و ایرانی، بلکه عزت اسلام و مسلمین در این دهه و به‌دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‌گذاری شد.

او افزود: گرامیداشت دهه مبارک فجر، مانع بزرگی در راه تحقق اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است، آنها سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند اما دهه فجر، انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و اراده و عظمت امام بزرگوار را به یاد مردم می‌آورد.

در این مراسم ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و تلاش های مخلصانه سروان حسن رادمهر در فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع)، محمدجواد عبدالهی به عنوان فرمانده جدید این حوزه تودیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار