خبرهای داغ:

پیروزی انقلاب اسلامی پیام آور اتحاد و یکپارچگی اقوام در زیر سایه یک پرچم است

میامی_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام آور اتحاد و یکپارچگی اقوام مختلف در زیر سایه یک پرچم است.
کد خبر: ۹۴۸۸۴۸۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آل علی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت ایام الله دهه فجر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی ( ع) ، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام آور اتحاد و یکپارچگی اقوام مختلف در زیر سایه یک پرچم است، تصریح کرد: اغتشاشات و درگیری های اخیر نمی‌تواند پایه های این کوه استوار را متزلزل کند، و تا وقتی که اتحاد و یکپارچگی ملت با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پایدار باشد، هیچ قدرتی توان برهم زدن مناصب آن را ندارد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، افزود: انقلاب اسلامی و مکتب امام نه تنها در ایران نور به پا کرد بلکه در سایر کشور های مظلوم و استکبار زده با تاسی از این انقلاب در مقابل سران استکبار برخواستند و این همان صادر کردن انقلاب به سایر کشورهاست .

آل علی در ادامه تاکید کرد: امروزه وظیفه ما مردم این است که ادامه دهنده مکتب امام راحل و شهدایی باشیم که برای این انقلاب از جان و مال خود گذشتند که مبادا کاری کنیم که فردا شرمنده آنان شویم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجی از اعتراضات علیه ظلم و جور در جهان به وجود آورد ، گفت: استکبار جهانی و عوامل آن ، همه فزون خواهان و قدرت طلبان و خودپرستان و خود خواهان چه در منطقه خاورمیانه و چه در سطح جهانی ، به دنبال منافع خودشان هستند و امیال نفسانی و شهوانی خود را دنبال می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار