خبرهای داغ:

از برگزاری جشن میلاد تا گشت محله محور در افتر

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر از برگزاری جشن ولادت حضرت علی (ع)، گشت محله محور و برپایی محفل انس با قرآن در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۴۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان پیشکسوت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اشاره کرده و بر اهمیت تمدن سازی و زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت تاکید کرد.

او افزود: دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) با اشاره به برگزاری محفل قرآنی در روستا گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

حمیدی در ادامه اضافه کرد: قرائت و تفسیر کلام وحی و سپس عمل به آن راه رستگاری و کسب سعادت دنیا و آخرت است .

او با اشاره به برگزاری مداوم گشت های محله محور با هدف برقراری آرامش و امنیت در روستا گفت: گشت محله محور رضویون پایگاه بسیج با مشارکت اهالی روستا تا پاسی از شب برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) بیان داشت: برپایی مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و دعای عهد از دیگر برنامه های اجرایی در مسجد روستا بوده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: با هدف تکمیل برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ نشستی با اعضای شورا پایگاه انجام و در خصوص این مهم تصمیماتی اتخاذ شد.

او تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر گفت: به همین مناسبت در شام ولادت حضرت مراسم جشنی با حضور اهلی روستا در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار