یادداشت/

تقارن سالروز ولادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و دهه فجر تقارن مبارکی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) به مناسبت سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) و دهه مبارک فجر در یادداشتی آورده است: تقارن ولادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و دهه فجر تقارن مبارکی است.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امیدسبحانی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام جواد(ع) به مناسبت سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) و ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

مولود کعبه در مکان مقدسی چشم به دنیا گشود که تا آن زمان کسی در آنجا متولد نشده بود. میزبان مادرش کسانی بودند که خداوند متعال فرستاده بود. زنان بزرگ بهشتی آری.

 ۱۰ سال مانده است که قرآن نازل شود حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) در روز سوم تولدش بر روی دستان مبارک پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) قرآن خواندند: بسم الله الرحمن الرحیم قد افلح المومنون، نه‌تنها قرآن بلکه از کتب پیامبران گذشته هم مثل (تورات و انجیل و صحف) هم خواندند. از همان ابتدای تولد به همه عالم اعلام کردند: علی باب علم النبی است، علی قرآن ناطق است، علی وصی و خلیفه و امام بعد از نبی(صلی الله علیه وآله وسلم) است، این روز گرامی بر همه پدران و تمام مسلمانا ن جهان مبارک باد.

 تقارن ولادت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و دهه فجر تقارن خیلی مبارکی است. دهه فجر انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه امام خمینی رحمة الله علیه احیای اسلام ناب در دوران خفقان شاهنشاهی، آزادی مردم از زیر سلطنت آمریکایی، رهایی ملت ایران از ذلت و خواری است.

دهه فجر دهه استقلال ایران اسلامی، سالروز جشن هوای پاک و دین مبین اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم،)، جشن ملت ایران برای انقلابی که اسلامی و حکومت الهی و پاداش مجاهدت های امام امت و مردم مبارز که سالها خون دل خوردند تا این روز را ببینند است‌

 جوانان ما  زندان های ساواک را سر بزنند و ببینند دیکتاتور چه کسی بود. ببینند ظلم چه شکلی است. ببینند خفقان یعنی چه و چرا بعد از ۴۴ سال ما جشن پیروزی انقلاب برپا می کنیم، چرا در شب ۲۲ بهمن الله اکبر می گوییم. نوجوانان عزیز ما مطالعه کنند، تحقیق کنند انقلاب اسلامی دیکتاتور را از زمین از بین برد، چراغ ظلم ستم شاهی را خاموش کرد و لبخند و هوای تازه و پاک را به جامعه انقلاب اسلامی ایران هدیه کرد. انشاالله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هدایت مقام معظم حضرت حضرت امام خامنه ای دام ضله الوارف متصل میشود.

انتهای پیام/ ر

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار