امام جمعه گناباد در آیین عمامه گذاری طلاب این شهرستان:

جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی عینیت یابد

امام جمعه گنابادگفت: تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید در برنامه های دهه فجر امسال عینیت یابد.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد با تبریک میلاد امام علی(ع) و تبریک دهه فجر به ترفندهای دشمنان برای تضعیف و زیر سوال بردن خدمات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان و روحانیون باید با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری برای تحقق جهاد تبیین و بیان خدمات نظام در بخش‌های گوناگون بکوشند.

وی گفت: جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تنها منحصر به دهه فجر نیست بلکه در طول سال هم باید از همه ظرفیت‌های جامعه برای تحقق این مهم استفاده کرد ولی در دهه فجر باید رویکرد اصلی برنامه ها قرار بگیرد.

امام جمعه گناباد با اشاره به وظیفه خطیر روحانیون برای جهاد تبیین در جامعه گفت: روحانیت در سختی ها همواره در کنار مردم و در خط مقدم خدمت به آنان حضور دارند و امروز به فرمان مقام معظم رهبری روحانیت پرچم دار جهاد تبیین هستند و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین می کنند.

حجت الاسلام صادقی نسب اظهار کرد: دشمنان و عوامل آن ها در اغتشاشات اخیر و با عمامه پرانی به دنبال تضعیف روحانیون بودند ولی به اهداف خود نرسیدند و روحانیون برای دفاع از مردم و دستاوردهای انقلاب حتی جان خود را هم نثار می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها