فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

روایت وبازخوانی تاریخ دقیق انقلاب اسلامی یک ضرورت اساسی است

روایت وبازخوانی تاریخ دقیق انقلاب اسلامی، چیستی و چرایی انقلاب، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ان در جنگ روایت‌ها یک ضرورت اساسی است.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۰۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، امام (ره) علاوه بر حیات اجتماعی روح خدا باوری و خدا یاوری را در ما زنده کرد.
ضرورت دارد تا نسل جوان تاریخ را بخوانند وسپس به قضاوت منصفانه پیرامون چه بودیم وچه شدیم بپردازند.

امروز انقلاب اسلامی با برهم زدن همه معادلات و نظامات جهانی و با پیشزفت‌ها و ارائه یک الگو استکبار را به ستوه آورده و دشمن تلاش کرد که این مانع را از سر راه خود بردارد که راه بجایی نبرد و نمی‌برد.
محور‌های اساسی برنامه‌های دهه مبارک فجر این سپاه در حوزه‌های جهاد تبیین، خدمت رسانی و امید آفرینی می‌باشد.
سردار شاکرمی افزود:
با پیگیری دبیرخانه دهه فجر این سپاه در ۱۳ سرفصل بخصوص در حوزه سازندگی، ارائه خدمات بی منت، پزشکی و محرومیت زدایی با ۵۷عنوان برنامه و۱۱۵۰ریز برنامه تدوین شده وتا سرپنجه‌های بسیج اجرا وعملیاتی میگردد.
عمده برنامه‌های اجرایی در این دهه با برکت علاوه بر مشارکت و حضور در برنامه‌های عموی سایر کمیته‌های استانی بصورت ویژه در محور‌های ذیل فعالیت می‌نمائیم:
اهتمام به برگزاری رویدادفرهنگی سلام به اینده با هدف بازخوانی تاریخ تحول وپیشرفت در همه عرصه‌ها در محلات، جهاد تبیین و روشنگری، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، خدمات رسانی و محرومیت زدایی و افتتاح پروژه‌های سازندگی بخصوص آبرسانی، برگزاری اردو‌های پیشرفت وتوسعه، اعزام تیم‌های پزشکی چند تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف امید آفربنی اجرا میگردد

ارسال نظرات