خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه(س) بهار:

کتاب نهج البلاغه بهترین مسیر زندگی را نشان می‌دهد

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) بهار با اشاره به کتاب نهج البلاغه گفت: این کتاب بهترین مسیر زندگی را نشان می‌دهد و با مطالعه آن نکات مهم اخلاقی، عبادی و... را دریابیم و به سعادت می‌رسیم.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۳۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنی به مناسبت ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با حضور خواهران بسیجی و به همت پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) و قرارگاه محله کرامت‌ آق‌دروازه شهر بهار در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر بهار برگزار شد.

وی عنوان کرد: حضرت علی (ع) اولین کسی بود که پشت سر پیامبر(ص) اقامه نماز کرد و تنها کسی بود که در غار حرا در کنار پیامبر(ص) حضور داشت و آیه ولایت در شأن ایشان نازل شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) بهار با اشاره به خصایص حضرت علی(ع) افزود: حضرت امیرالمؤمنین (ع) تنها کسی است که ولایتش را تکمیل دین برشمرد و رسول خدا(ص) آیاتی را در فضایل مولی الموحدین (ع) انتخاب فرمود که هم مشتمل بر دستور خداوند مبنی بر ابلاغ امامت و جانشینی به ایشان بود و هم شایستگی امیرالمومنین (ع) را برای این منصب اثبات می‌کرد.

وی با اشاره به کتاب نهج البلاغه گفت: این کتاب بهترین مسیر زندگی را نشان می‌دهد و با مطالعه آن نکات مهم اخلاقی، عبادی و... را دریابیم و به سعادت می‌رسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار