همزمان با ایام الله دهه فجر؛

رونمایی از نرم افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی +(عکس)

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، از نرم افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی با حضورمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان،مدیرکل روابط عمومی استانداری و نمایندگان دستگاه‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین رونمایی اظهارکرد: نرم افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی این شرایط را به وجود آورده است تا مخاطبان و علاقمندان به حوزه دفاع مقدس و مقاومت به راحتی به خبر‌ها و محتوای مدنظر خبری خود در این حوزه، دسترسی داشته باشند.

سردار حسینعلی یوسف علیزاده افزود: این نرم افزار شامل خبر مکتوب، فیلم، گالری تصاویر و حساب کاربری بوده و با طراحی ساده و راحت، اجازه استفاده راحت برای هر گروه سنی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ضرورت به روز بودن اطلاعات و معلومات در شرایط فعلی جامعه، تهیه و تولید نرم افزار یکی از راه‌های ارتباط موثر و آسان با مخاطبان است.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: نظام ارتباطی امروز نیز به گونه‌ای است که ما را به مخاطبان نزدیک می‌کند و این موضوع بستر مناسبی است که ما نیاز مخاطب را به راحتی شناسایی کنیم و یکی از این ابزارها، استفاده از همین نرم افزار‌ها بر روی گوشی‌های همراه مخاطبان است.

گفتنی است: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیین رونمایی از نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «مصطفی حافظی» مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و نمایندگان دستگاه‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها