خبرهای داغ:

رزمایش دفاع از مقر به همت بسیجیان پایگاه روستایی سرخه برگزار شد

فرمانده مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد گفت: رزمایش دفاع از مقر همراه با گشت محله محور بسیج در روستا عبدالله آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه مبارک رزمایش دفاع از مقر توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت دهه فرخنده فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و جانفشانی مردم مؤمن و با اراده کشورمان در راه مبارزه با طاغوت و سرنگونی نماد استبداد و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری ابر مرد تاریخ امام روح الله است.

او افزود: همه دشمنان در تلاش بودند تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد ولی به کوری چشم دشمنان ،انقلاب ما امسال چهل و چهار ساله شده است و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

فرمانده مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد با بیان اینکه دهه فجر یادآور روزهای روشن بیداری است، گفت: روزهایی که جلوه ای بی نظیر از همدلی و اطاعت از ولایت و تبلوری از بندگی الهی، آزادگی، عدالت‌جویی، اراده و ایثار و عمل به تکلیف و بیش و پیش از آن اتحاد و همدلی در پهندشت ایران شد تا زنان آزاده و مردان سروقامت این سرزمین، جلوه های ناب تبعیت از فرامین الهی را متجلی کنند.

رهایی بیان داشت: در این راستا رزمایش دفاع از مقر با حضور 15 نفر از بسیجیان پایگاه همراه با گشت محله محور بسیج در روستا برگزار و در پایان از آن ها به صرف شام پذیرایی شد.

او یادآور شد: همچنین جلسه اعضای شورای ماهیانه این پایگاه مقاومت بسیج پیرامون تدوین برنامه های سال ۱۴۰۲ برگزار و اعضا پیشنهادات خود را در خصوص برنامه ها مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار