تولیت آستان قدس رضوی:

عفو متهمان اخیر، اقدامی پدرانه و جلوه‌ای از رأفت و اقتدار نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مروی گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان ناآرامی‌های اخیر نشان دهنده رأفت، اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در جلسه درس فقه حوزه علمیه که در بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار شد گفت: بی شک عفو عمومی فریب خوردگان اغتشاشات اخیر اقدامی پدرانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «این‌ها فرزندان ما هستند که اغلب فریب خورده‌اند» و فرمان عفو معظم له که منجر به مختومه شدن پرونده فریب خوردگان اغتشاشات به گونه‌ای شد که حتی برای آن‌ها سابقه‌ای نیز درج نشود؛ اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و نشان دهنده رأفت اسلامی است.

وی گفت:همچنین با تقدیر از طراحی و اقدام رئیس قوه قضاییه برای رقم خوردن این عفو، گفت: عفو گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات از اقتدار و استحکام بسیار بالای نظام مقدس اسلامی حکایت دارد و نشان می‌دهد حتی اگر تمام متهمان و محکومان ناآرامی‌های اخیر نیز آزاد شوند، خدشه‌ای بر این نظام قدرتمند و با ثبات وارد نخواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: بسیاری از افرادی که در ناآرامی‌های اخیر مرتکب جرم شدند، جوانانی هستند که تحت تأثیر هیجانات، القائات و تبلیغات مسموم و دروغ دشمنان قرار گرفتند؛ جوانان عزیز ما باید مراقب تبلیغات باطل دشمنان باشند و فریب دروغ‌های آنان را نخورند و بدانند دشمنان ما برای رسیدن به اهداف شوم خود حاضر به هر اقدام و جنایتی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: یکی از تکنیک‌های دشمن برای برافروختن آتش آشوب و اغتشاشات پروژه کشته سازی است که در آن برای رسیدن به اهداف خود افرادی که در ناآرامی‌ها حضور می‌یابند را به قتل می‌رسانند؛ باید به نسل جوان نسبت به حربه‌های شیطانی دشمن آگاهی بخشی کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار