معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با بسیج:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناکام می گذارد

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به ضرورت حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور پرشور مردم می تواند دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم اصلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه مردم بصیر ایران اسلامی در بزنگاه‌های مختلف نظام اسلامی در طول این ۴۴ سال نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند، اظهار کرد: هرچند دشمنان نظام اسلامی بارها و بارها از ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران شکست خورده اند اما باز هم از سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی دست برنداشته و تلاش می‌کنند که این ملت را از رسیدن به اهدافشان که اهداف اسلام و شهیدان و امامین انقلاب است مایوس کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور پرشور مردم می تواند دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

وی تاکید کرد: ملت ما در طول مبارزه با ظلم و ستم استکبار و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم جهانی آبدیده شده و نقشه‌های شوم آن را به درستی خنثی کرده است.

سرهنگ اصلی با اشاره به پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف علمی، سازندگی و... اضافه کرد: این پیشرفت ها حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است که در سایه رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب به دست آمده و این راه کماکان ادامه دارد.

خبرنگار: غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار