امام جمعه دیر:

انقلاب اسلامی هویت اسلامی و ملی را به زنان بازگرداند

امام جمعه دیر گفت: انقلاب اسلامی شخصیت زن مسلمان و هویت اسلامی و ملی را به زن بازگرداند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۰۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

انقلاب اسلامی شخصیت و هویت اسلامی و ملی را به زنان بازگرداند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید مرکزی شهرستان دیر بیان کرد: این انقلاب آسان و ارزان بدست نیامده است، خون های پاکی، پای درخت انقلاب ریخته شده است و برای پیروزی و تداوم آن تا امروز فداکاری ها ایثار گری ها کردند.

 

امام جمعه دیر گفت: امروز ما برای پاسداری از انقلاب بزرگ اسلامی وظیفه بزرگ دیگری داریم و آن حضور پرشور و نشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

 

حسینی اظهار کرد: این حضور هرساله ما مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و یاوه گویانی است که به دنبال جدا کردن مردم از نظام اسلامی هستند و امسال هم ملت ایران با حضور خود همبستگی و دفاع خودشان از نظام اسلامی و ولایت را اعلام خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تغییر نگرش و تغییر رویکردها در واگذاری مسئولیت ها در نظام اسلامی بود گفت: در نظام اسلامی واگذاری مسئولیت ها معیارهای ارزشی و دینی و براساس پاکدستی و امانت و صداقت و خدمت به مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی شخصیت زن مسلمان و هویت اسلامی و ملی را به زن بازگرداند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف هستیم.


انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار