بخشدار جدید مرکزی شهرستان دیر معارفه شد

در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بخشدار جدید مرکزی شهرستان دیر معارفه شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۴۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

بخشدار جدید مرکزی شهرستان دیر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرماندار شهرستان دیر صبح پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید مرکزی شهرستان دیر اظهار داشت: عامل اصلی و اساسی ما در جریان انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی و برخورداری از روحیه جهادی در سایه سار ولایت و رهبری که برخاسته از اعتقادات ما است.

 

باربرز گفت: اگر امروز آمریکا و اسراییل از قدرت جمهوری اسلامی ایران منفعل هستند در واقع برخاسته از تجربه بزرگی است که ما در انقلاب اسلامی بدست آورده ایم.

 

وی ادامه داد: مردم شهرستان دیر الگوی مجاهدت هستند و دو شهید و بیش از ۱۲ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

 

باربرز اظهار کرد: در شهرستان دیر توانایی های بالقوه و ارزشمندی است که برجسته ترین آن ها روحیه انقلابی این مردم است و اگر ما همان روحیه دوران انقلاب اسلامی را داشته باشیم می توانیم بزرگترین خدمات را برای مردم شهرستان و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مدیران ما باید برای مردمی که چنین روحیه بزرگ و ایثارگری دارند باید جانفشانی کنند گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و منشور ما حضور در بین مردم است.

 

باربرز اضافه کرد: در ده روز ابتدای دهه فجر معادل ۶ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شده است که زمینه اشتغال و زمینه های متعددی شده است.

 

وی تسریع کرد: در سفر آینده رئیس جمهور به استان بوشهر پتروپالایش برزویه، جاده کمربندی دوراهک و منازل مسکونی ۶۸ واحدی و منازل مسکونی گمرک افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: تا زمانی که مشارکت حداکثری مردم در توسعه و آبادانی شهرستان نداشته باشیم نمی توانیم شهرستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

در این آیین از خدمات مهین اندخش تجلیل و معصومه محمدی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان دیر معرفی شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار