مسئول تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشور‌های آزادی خواه جهان است

حجت الاسلام بجلی در جمع بسیجیان حوزه‌های مقاومت ناحیه دشتستان گفت: پیروزی، ماندگاری و پیشرفت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نتیجه حضور مردم در صحنه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۸۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دشتستان، حجت الاسلام بجلی با اشاره به نظام حاکم بر جهان در دوران پیش از انقلاب اسلامی گفت: در آن دوره بخشی از دنیا در اختیار آمریکا و بخشی دیگر در اختیار شوروی بود؛ بخشی دیگر نیز در دست قدرت‌های درجه دوم بود که دنباله روی شوروی و آمریکا بودند، اما نظام اسلامی، نظام سلطه جهانی را برهم زد و نظام‌های حاکم در جهان را رد کرد و حاضر نشد که شریک نظام سلطه‌گر جهانی شود و همین موضوع موجب دشمنی دشمنان شد.
وی ادامه داد: برخلاف بسیاری از پیش‌بینی‌های آن دوران، انقلاب اسلامی نه تن‌ها در برابر دشمنان شکست نخورد، بلکه بیش از ۴۴ سال است که با مقاومت خود، به الگویی برای کشور‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: اکنون در چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران مستقل و مقتدر ایستاده و با زورگویی و سلطه‌گری مخالف است و آرمان‌های خودش را دنبال می‌کند و با هدایت مقام معظم رهبری به سوی تمدن نوین اسلامی پیش می‌رود.
حجت الاسلام بجلی پیروزی و ماندگاری و پیشرفت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان را نتیجه حضور مردم در صحنه و پشتیبانی آن‌ها از انقلاب دانست و بیان کرد: حضور مردم حول محور ولایت فقیه مبتنی بر ارزش‌های اصیل اسلامی آن چیزی است که موجب شده جمهوری اسلامی امروز الگویی برای کشور‌های آزاد جهان شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار