مدیر آموزش و پرورش تربت جام در گفت و گو با بسیج:

رقابت ۱۷۰۰ دانش آموز در مسابقات قرآن و عترت تربت جام/رشد فزاینده شرکت کنندگان از ۱۰ به ۳۰ هزار نفر + (عکس و فیلم)

مدیریت آموزش و پرورش تربت جام، با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ دانش آموز در مسابقات قرآن و عترت در مرحله شهرستانی با هم رقابت می کنند، گفت: تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در امسال از ۱۰ به ۳۰ هزار نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام یدالله دامن پاک جامی با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ دانش آموز در مسابقات قرآن و عترت در مرحله پایانی با هم رقابت می کنند، اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای برگزاری مسابقات قرآن و عترت امسال به حول قوه الهی شاهد حضور حد اکثری و چشمگیر دانش آموزان در مسابقات هستیم.

مدیریت آموزش و پرورش تربت جام، تصریح کرد: این رویداد بزرگ قرآنی در قیاس با سال گذشته رشد فزآینده ای داشته است که الحمدالله تعداد دانش آموزان در مسابقات از ۱۰هزار نفر به ۳۰هزار نفر افزایش یافته است.

در ادامه مسئول دارالقرآن نورالهدی تربت جام، گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در مرحله شهرستانی در ۱۲ رشته بین حدود ۱۷۰۰دانش آموز قرآنی مقاطع متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.

مهدی رمضانی با اشاره به راهیابی دانش آموزان به مرحله استانی، افزود: قرار بر این است کلاس هایی فشرده به جهت آمادگی راه یافتگان به مرحله استانی برای هر رشته برگزار شود.

خبرنگار: زینب ارقبائی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها