دوره آموزشی توانمندسازی خواهران بسیجی در گناوه

دوره آموزشی توانمندسازی خواهران بسیجی در محل اردوگاه شهدای دانش آموزی آموزش پرورش گناوه اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، طاهره حسینی مسئول بسیج خواهران گناوه گفت: در این دوره جمعی از ارکان شجره طیبه صالحین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه آموزش لازم را گذراندند.
طاهره حسینی بیان داشت:این دوره آموزشی با هدف ارتقای علمی و مهارتی سرگروه ها، مربیان و کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پویایی و رشد بسیجیان، تقویت شبکه‌های صالحین، آشنایی سرگروه‌ها با مسائل و شبهات روز و افزایش توانمندسازی سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین برگزار شده است.
مسئول بسیج خواهران گناوه گفت:تربیت مثل دانه‌ای است که کاشته می‌شود، جوانه می‌زند،   آرام آرام روی پای خود می‌ایستد و بعد محکم و استوار می‌شود.
وی با اشاره به آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح. مثل دانه‌ای که حضرت محمد (ص) می‌کارند مانند زراعتی که جوانه‌های خود را خارج ساخته، سپس به تقویت آن پرداخته تا محکم شده و بر پای خود ایستاده است و بقدری نموّ و رشد کرده که زارعان را به شگفتی وامی‌دارد؛ این برای آن است که کافران را به خشم آورد.
طاهره حسینی بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری راجع به مسأله‌ی کودکان و نوجوانان ما در درجه‌ی اول باید به ساختن و پرداختن شکل روحی کودکانمان اهتمام بورزیم.
وی اضافه کرد: اگر توانستیم هویت انسانی این کودک را از آغاز کودکی شکل بدهیم و خلقیاتی را در آن به وجود بیاوریم، این برای همیشه به درد خواهد خورد.
وی اصافه کرد: عوارضی وجود دارد، معمولاً این عوارض اخلاقیات را تحت تأثیر قرار میدهد؛ اما اگر چنانچه شخصیت کودک از آغاز ساخته شد و شکل گرفت، تأثیرات عوارض کمتر خواهد بود و عوامل کمک کننده هم در بین راه کمک خواهد کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار