خبرهای داغ:

اکران مستند چهار ماه و یک روز در مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود

شاهرود_ در گرامیداشت دهه مبارک فجر، محفل بزرگداشت شهید احمد قنبریان با حضور خانواده شهید و اکران مستند چهار ماه و یک روز در مدرسه علمیه خواهران معصومه (س) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

اکران مستند چهار ماه و یک روز در مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، اکران مستند چهارماه ویک روز در مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) با همکاری پایگاه بسیج حوزه اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود برگزار شد.
این برنامه که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور همسر و فرزند شهید احمد قنبریان به همراه خانم جعفری نویسنده کتاب دونیمه سیب اکران شد، زهرا مزینانیان همسر شهید احمد قنبریان و خانم جعفری نویسنده کتاب دونیمه سیب در جمع طلاب مدرسه به بیان خاطراتی از دوران انقلاب پرداختند.
جعفری نویسنده کتاب دونیمه سیب به روایت داستان زندگی زهرا مزینانیان همسر شهید احمد قنبریان پرداخت وگفت: زهرا مزینانیان در خانواده مرفه بزرگ شده و به دلیل فوت ناگهانی پدر و بیماری خانم مزینانیان از ازدواج منع شده بودند.
در ادامه مراسم همسر شهید قنبریان با اشاره به شرایط دوران انقلاب گفت: ازدواج آن‌ها به شکل سنتی انجام شد و درنهایت بعد از یک ماه زندگی مشترکشان را در شهر گنبد آغاز کردند.
او به قائله سیاهکل در گنبد اشاره کرد و افزود: شهید احمد قنبریان به عنوان فرمانده سپاه گنبد مشغول به برقراری نظم و امنیت در شهر بودند که در ۲۰ بهمن با اصابت تیر توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
در پایان با اکران فیلم شهید‌احمد قنبریان با عنوان چهار ماه و یک روز مدعوین با زندگی نامه این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار