خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان و ادارات استان سمنان در 44 سالگی انقلاب؛

یوم الله 22 بهمن روز نمایش اقتدار ملی و انسجام اسلامی

حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه ای روشن بر تارک ایران است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوست.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، «یوم‌الله ۲۲ بهمن"؛ روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام وکشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران در ۴۴سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر نیز با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است. ملت ایران در جریان باشند در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده این نظام، با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و اسلام وارد میدان شده بودند که با بصیرت، هوشیاری و آگاهی مسئولان نظام بویژه هدایت و راهبری رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی)، و با وحدت و همدلی ملت ایران و نثار خون شهدا، تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شد. از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد .

استکبار جهانی که سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده بود پس از این پیروزی بزرگ، برای تلخ کردن کام انقلابیون و ناامید کردن سایر مستضعفان جهان از تکرار جنبش‌های انقلابی، دسیسه ها و فتنه های بسیاری برانگیخت و با تمام قدرت سخت و نرم خود علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی اقدام نمود.

ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.
در پایان سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه مقا‌م‌معظم‌رهبری و مردم عزتمند ایران اسلامی به ویژه #کارمندان و کارکنان عزیز دستگاه های اجرائی استان سمنان تبریک و شادباش عرض می‌نماید و اعلام میدارد بی تردید مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار استان با وحدت و همدلی ، امسال نیز مانند سال‌های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل «ره» و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ، باردیگر پیکره منحوس استکبار جهانی را به لرزه خواهند انداخت ان شاالله .
«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ».

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار