خبرهای داغ:
سرهنگ بهشتی راد:

تصور انقلاب اسلامی بدون حضور مردم در صحنه ممکن نیست

معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه: دشمنان همواره در تلاش بوده اند که با ایجاد شبهه در اعتقادات و باورهای دینی و نفوذ در افکار و اندیشه مردم و ساختار سیاسی ایران، مجددا به غارت و چپاول منابع ملت ایران بپردازند
کد خبر: ۹۴۹۱۴۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

سرهنگ سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با بیان اینکه با بیان اینکه لازمه‌ شکل‌گیری یک حکومت اسلامی حضور مردم است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و همه آحاد مردم در شکل گیری و تثبت و استقرار آن نقش به‌سزایی داشته‌ و دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: به عقیده همه سیاسیون و صاحب نظران دنیا، انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد سیاسی منطقه خاورمیانه است و مردمی‌ترین انقلاب در قرون اخیر است که با رهبری شجاعانه و بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

وی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران متکی به اسلحه نبود؛ بلکه مردم با پذیرش امام خمینی(ره) به عنوان رهبر و اسلام به عنوان ایدئولوژی انقلاب، به فرامین امام که برگرفته از دستورات الهی بود، لبیک گفتند و توانستند رژیم طاغوت را سرنگون کنند.

بهشتی‌راد با ااشاره به نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری جمهوری اسلامی مردم همواره اصالت نقش خود را حفظ کردند و در مواقع حساس به صورت خودجوش و یا به توصیه و دستور ولی فقیه در میدان‌های مختلف حاضر شده‌اند.

وی با بیان اینکه تصور انقلاب اسلامی بدون حضور مردم در صحنه ممکن نیست، تصریح کرد: از سال ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، مردم انقلابی ایران هر ساله در روز ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی می‌کنند تا یاد و خاطره پیروزی انقلاب را زنده نگاه داشته و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کنند.

بهشتی‌راد ادامه داد: حضور مردم در این راهپیمایی‌ها باعث می شود دشمنان جمهوری اسلامی متوجه شوند حمایت مردم از اصل نظام کاهش پیدا نکرده و انقلاب اسلامی کماکان متکی به مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش بوده اند که با ایجاد شبهه در اعتقادات و باورهای دینی و نفوذ در افکار و اندیشه مردم و ساختار سیاسی ایران، مجددا به غارت و چپاول منابع ملت ایران بپردازند، گفت: مردم با شعور انقلابی با حضور به موقع در حمایت از انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزتمندی را برای مردم به ارمغان آورد، افزود: این انقلاب ثمره خون بیش از دویست و بیست هزار شهید است و نیاز است با جان و دل انقلاب خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راههای حفظ انقلاب حضور با بصیرت در میدان‌های انقلابی است، گفت: 22 بهمن یکی از آن میدان‌ها است که مردم غیور کرمانشاه با شور و شعور انقلابی به صورت خانوادگی فردا در این حماسه عظیم شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری بر دفتر سراسر شور و حماسه خود خواهند افزود.

ارسال نظرات