خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

امروز در جنگ ترکیبی، در دو جبهه مقابله با فتنه تطهیر و تحریف با دشمن می‌جنگیم

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروز در جنگ ترکیبی، در دو جبهه مقابله با فتنه تطهیر و تحریف با دشمن می‌جنگیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان که در نمازخانه این ناحیه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ایام رجب و آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: یک سوم قرآن به عنوان کتاب راهنمای بشر تاریخ و تمثیل است که انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، حاج قاسم سلیمانی و ... مصداق شجره طیبه هستند.

وی با بیان اینکه نهالی که امام خمینی(ره) در ۲۲ بهمن سال ۵۷ غرس کرد امروز به شجره طیبه و به درخت تناور و پر ثمری تبدیل شده است، تصریح کرد: ریشه‌های این شجره طیبه بسیار محکم است که در اعماق وجود مردم ریشه دوانده که سند آن راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی انصارالله یمن ۸ سال است که مقابل آمریکا ایستاده است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران و بسیج، امروز حسینیه‌های تشیع در عربستان شکل گرفته است.

وی با اشاره به فرمایشات سردار سلیمانی مبنی بر اینکه باید به این رشد و بلوغ برسیم آن کسی که باید ببیند، می‌ببیند، گفت: هر جا اخلاص باشد برکت وجود دارد بنابراین باید در کارها اخلاص داشته باشیم.

بختیاری با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) «راه قدس از کربلا می‌رود» و با اشاره به اینکه یک روز ما پشت پرده می‌جنگیدیم امروز به برکت خون حاج قاسم‌ها و این رویش‌های غنی و مستحکم در پشت حیات خلوت رژیم صهیونیستی می‌جنگیم، ابراز کرد: جهان در آستانه تحولات بزرگ است، امروز در جنگ ترکیبی که دشمن آغاز کرده است در دو جبهه مقابله با فتنه تطهیر و تحریف با دشمن می‌جنگیم که در فتنه تطهیر تلاش می‌کنند چهره ننگین رژیم فاسد پهلوی را تطهیر کنند و در جبهه تحریف  تلاش می‌کنند حقایق را وارونه جلوه دهند.

وی با بیان اینکه دشمن وقتی در این فتنه‎ها موفق نشد در فتنه ۱۴۰۱ شخص مقام معظم رهبری، این چهره فروزان را مورد هدف قرار داد، مطرح کرد: ما به عنوان جبهه انقلابی در شناساندن رهبری کم گذاشته‌ایم و باید این خورشید را به جامعه بشناسانیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه دشمن از ارزش‌های ما علیه ما استفاده کرده است و با شعار «زن، زندگی، آزادی» مفاهیمی که برای اسلام است علیه ما وارد عمل شد، عنوان کرد: نگاه اسلام به زن یک نگاه متعالی است و یک سوره کامل در توصیف آن نازل شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است، تاکید کرد: باید حقایق را برای جامعه بازگو و تبیین کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات خانم رزجی مسئول سابق بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان تقدیر شد و خانم فاطمه کتابی اصل به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار