خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان:

باید در کنار نظم و انضباط کاری، روحیه جهادی داشته باشیم

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در کنار نظم و انضباط کاری، باید کار و روحیه جهادی داشته باشیم، گفت: مدیریت جهادی باید در چهارچوب قوانین و نظم و انضباط باشد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۳۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه کتابی اصل در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان که در نمازخانه سپاه ناحیه همدان برگزار شد، با اشاره به آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِّن قُوَّة اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند این آیه باید جلو چشم سپاه باشد سپاهی که قرار است پیش برنده و پیش رونده باشد.

وی افزود: این آیه معانی بسیار زیادی را دارد آماده کردن به معنای استطاعت نیست بلکه به این معنا است که برای انجام رسالتی که بر دوش ما است باید تا جایی که در توان ما است آماده باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید خود را برای مبارزه آماده کنیم، مبارزه‌ای که بازدارندگی ایجاد کند، گفت: بازدارندگی تمدن نوین اسلامی را به همراه خواهد داشت که ماموریت مهم و هدف خلقت بشریت است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای حفظ سپاه باید تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: ما لحظه به لحظه باید خود را در محضر خدا ببینیم.

کتابی اصل با بیان اینکه در کنار نظم و انضباط کاری، باید کار و روحیه جهادی داشته باشیم، ابراز کرد: مدیریت جهادی باید در چهارچوب قوانین و نظم و انضباط باشد.

وی با اشاره به اینکه برای عاقبت بخیری ما باید بسیجی بمانیم چرا که امر ولایت است، یادآور شد: امام خمینی (ره) فرمودند «از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند».

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مسئولیت در بسیج و سپاه بسیار سنگین است چرا که هم باید در عرصه اجتماع و انقلاب و مسیر حضرت زهرا (س) قدم برداریم و هم در خانواده که جهاد اصلی ما محسوب می‌شود نقش‌آفرینی کنیم و می‌طلبد مدیریت دقیق و منظمی داشته‌ باشیم تا بتوانیم به آن تمدن نوینی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر آن تاکید دارند، برسیم.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب باید با تشکیل یک سپاه پیش رونده و پیش برنده بتوانیم با تحولی که ایجاد خواهد کرد با رسالت عظیمی که بر دوش ما گذاشته شده زمینه ساز ظهور باشیم، و برای رسیدن به اهداف مجموعه باید با عمل مخلصانه و روحیه جهادی برای رضای خدا قدم برداریم.

مسئول سابق بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه هر آمدنی را رفتنی است و خوشا به حال آنان که در اطاعت از خالق و خدمت به محرومین هستند، اظهار کرد: خدا را شاکرم که در مدت تصدی مسئولیت با حمایت‌های خواهران ماموریت‌ها انجام شده است و طی مسئولیتم سعی کردم طبق منویات مقام معظم رهبری باشد و منیت در آن نباشد.

مریم رزجی با بیان اینکه این سنگر را تحویل خانم کتابی می‌دهم و برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنم، گفت: هر جا نیاز به کمک من بود تمام قد در خدمت هستم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات