خبرهای داغ:

اجرای طرح جهادی مشاوره تحصیلی و روانشناختی ویژه مناطق کم برخوردار

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی طرح جهادی مشاوره‌ای در زمینه‌های تحصیلی و روانشناختی ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و والدین مناطق کم برخوردار استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۷۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ جاسم حسینی زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت طرح‌های مشاوره‌ای در سطح استان خوزستان، گفت: اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی پس از شناسایی مدارس لازم التوجه استان، از امروز دوشنبه یکم اسفند ماه ١۴٠١ بصورت جهادی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح تحصیلی و بهبود شرایط روانشناختی دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار نموده است.

 

او با عنوان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای طرح‌های مشاوره‌ای انجام شده است، افزود: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و مهارت آموزی به دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، وجود نظام مشاوره در مدارس ابتدایی ضرورت دارد.

 

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: این طرح که با بهره گیری از ١٠ تن از مشاوران توانمند در حوزه‌های تخصصی به صورت گروهی انجام خواهد شد، کار خود را از منطقه اندیکا آغاز نموده و خدمت رسانی به ۴٠ شهرستان، منطقه، ناحیه استان خوزستان را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار