برنامه ریزی شهرداری بندر دیّر برای پذیرایی از مسافران نوروزی

شهردار بندر دیّر گفت: با توجه به همزمانی ماه رمضان و عید، نوروز متفاوتی خواهیم داشت؛ باید بتوانیم با اتخاذ تدابیر لازم هم شان ماه رمضان را حفظ کنیم و هم فضای تفریحی مناسبی برای گردشگران فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۸۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

برنامه ریزی شهرداری بندر دیّر برای پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، مهندس علی ابراهیمی  اظهارداشت: بندر دیّر در عید سال گذشته به عنوان قطب گردشگر پذیر استان بوشهر معرفی شد که امیدواریم همدلی لازم بین مسوولان تداوم و شاهد ورود گردشگران به این شهر باشیم.

 

وی از دستگاه های اجرایی که در راستای جذب گردشگر به این بندر همکاری داشتند قدردانی کرد و گفت: وظایف کمیته‌های مختلف مشخص است که انتظار می‌رود با همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنیم.

 

شهردار بندر دیّر ادامه داد: تاکنون ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی و تعمیر آبخوری ها و جاشارژ تلفن همراه در ساحل فعال شده است و قرار است که ۳۰ چادر در پارک خلیج فارس ساحل نصب شود.

 

وی گفت: فعال کردن امکانات و وسایل بازی کودکان توسط پیمانکار مورد نظر در ساحل از دیگر اقدامات شهرداری بندر دیر است.

 

ابراهیمی اضافه کرد: قایق سواری یکی دیگر از برنامه های نوروز امسال است که در حال تهمیدات مقدمات آن هستیم.

 

شهردار بندر دیر به آسفالت کوچه ها نیز اشاره کرد و افزود: ۵۰ هزار مترمربع روکش آسفالت کوچه ها و خیابان ها با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان آغاز شده است که بتوانیم بخشی از انتظارات و مطالبات مردم در بخش زیبایی شهر برآورده کنیم.

 

انتهای خبر/

 

منبع: سلام دیر

ارسال نظرات
آخرین اخبار