خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

خانواده پاسداران و طلاب باید در زمینه اخلاق‌مداری الگویی برای دیگر خانواده‌ها شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: خانواده پاسداران و طلاب باید معنوی‌ترین خانواده باشد و در زمینه اخلاق‌مداری الگویی برای دیگر خانواده‌ها شود.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
خانواده پاسداران و طلاب باید در زمینه اخلاق‌مداری الگویی برای دیگر خانواده‌ها شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع خانواده‌های پاسدار سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: الگوی ما پاسداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و الگوی خانواده ما نیز باید خانواده امام حسین (ع) باشد پس یک خانواده پاسدار را باید خانواده‌های حسینی بنامیم.

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب گفت: بحث افزایش جمعیت مهمترین بحث در زمان حال است چراکه در غیر این صورت آینده اسلام کشور ایران ممکن است به مخاطره افتد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به رابطه حسنه زوجین در خانواده گفت: در تاریخ نقل شده است که امام حسین(ع) در وصف همسر خود حضرت رباب شعری سرودند و متقابلاً حضرت رباب نیز برای امام حسین(ع) اشعاری بیان کردند که نشان دهنده میزان علاقه حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت رباب به یکدیگر است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده پاسداران و طلاب باید معنوی‌ترین خانواده باشد و در زمینه اخلاق‌مداری الگویی برای دیگر خانواده‌ها شود.

نجاری با اشاره به سبک زندگی اهل بیت (ع) بیان کرد: بعد از ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، پیامبر (ص) از حضرت علی(ع) سوال فرمودند که دخترم را در این  مدت چگونه دیدی؟ حضرت پاسخ دادند همراه شایسته‌ای برای من در عبادت و اطاعت از خدا است.

وی افزود: پاسداران و همسران آنها نیز باید با الگوگیری از سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) همدیگر را در عبادت و اطاعت از خدا یاری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد:  یاد خداوند باید در زندگی پاسداران اوج بگیرد و خواندن نماز شب در زندگی آنان باید تاکید شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار