دیدار با سه خانواده شهید در شهرستان کنگان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان و جمعی از مدیران این ناحیه در آستانه اعیاد شعبانیه با سه خانواده شهید در کنگان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۰۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام محمّد مهدوی منش در دیدار با خانواده‌های شهیدان حیدر قاسم پور، خلف مطیری فرد و اسدالله بهادری که به صورت جداگانه انجام شد، گفت: خانواده شهدا برای ما یادگارانی از شهدا هستند به همین علّت با دیدار با این خانواده‌ها، قوت قلب پیدا کرده و برای ادامه مسیر شهدا، مصمم‌تر می‌شویم.

وی تصریح کرد: ما هرچقدر از ویژگی‌ها و ارزش‌های شهدا صحبت کنیم، کم است و پاداش واقعی اعمال آن‌ها را فقط خود خداوند می‌تواند عنایت کند.

رضا نادری مجرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان نیز در دیدار با خانواده شهید خلف مطیری فرد در پاسخ به مطالبات حوزه مسکن این خانواده شهید، قول داد این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیگیری کند.

شهیدان حیدر قاسم پور در تاریخ 1362/05/03 در جزیره مینو، خلف مطیری فرد در تاریخ 1359/09/05در اروندکنار و شهید اسدالله بهادری پاسدار رسمی سپاه و جانباز 55 درصد بود که در سال 1365 به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار