سردار موحد:

هدف دشمن بر جنگ شناختی متمرکز شده است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به برخی از مولفه های قدرت سخت ایران و قدرت بازدارندگی بالای کشور، گفت: دشمن امروز تمرکز و هدف خود را بر جنگ شناختی و ترکیبی گذاشته تا از این طریق بتواند در ادراک و شناخت جامعه بخصوص نسل جوان تاثیربگذارد.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

هدف دشمن بر جنگ شناختی متمرکز شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد روز شنبه در همایشی به مناسبت روز پاسدار، طی سخنانی با تاکید دوباره بر اینکه جنگ فرهنگی محور توطئه های جدید دشمنان است، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده در این عرصه به تقابل با دشمنان و توطئه های شبانه روزی آنها رفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: پیام هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب باید منشأ حرکت های بعدی سپاه باشد؛ در این پیام توجه به  جنبه معنویت، روحیه جهادی و نظامی گری جزو مولفه های اصلی برشمرده شده است.

سردار موحد عنوان کرد: آینده انقلاب اسلامی روشن است ولی رسیدن به نقطه مطلوب بستگی به اقدامات تمام ارکان کشور  بخصوص سپاه پاسداران بعنوان پیشران‌ و پیش‌برنده اهداف انقلاب دارد.

سردار موحد جایگاه ویژه و والای سپاه پاسداران در نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سپاه یک امانت بی بدیل و گرانبهاست و لازمه حفظ و صیانت از این مانت، حراست از انقلاب و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه سپاه فرزند انقلاب و از معجزات امام راحل است، اضافه کرد: خدمت در کسوت پاسداری افتخار بزرگی است و امامین انقلاب بارها تاکید داشته اند که سپاه رکن رکین و از ارکان استوار نظام اسلامی است.

سردار موحد با تاکید بر اینکه روحیه جهادی و معنویت دو ویژگی مهم و بارز سپاه است، یادآور شد: لازم است همواره نسبت به تقویت و ارتقای کمالات فردی و سازمانی توجه شود.

وی با اشاره به سخنان پرشمار امام راحل و رهبری معظم انقلاب در خصوص سپاه ابراز داشت: تعابیر امامین انقلاب از سپاه به حدی ارزشمند و مورد تاکید است که لازم است نسبت به پاسداری و صیانت از این نهاد مقدس اهتمام ویژه ای قائل بود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پایان بیان داشت: توجه به امر معروف و نهی از منکر، تقویت و توجه به بسیج، مردم‌داری، رفتار همراه با کرامت با سربازان وظیفه و تکریم خانواده مورد توجه تمام ارکان سپاه باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار