خبرهای داغ:

برگزاری اولین رویداد ملی فناوارانه در مسیر کشاورزی دانش‌بنیان استان سمنان

شاهرود_ اولین رویداد ملی فناورانه در مسیر کشاورزی دانش‌بنیان در محل پارک علم و فناوری استان سمنان، مرکز رشد واحد‌های فناور شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۲۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین رویداد ملی فناورانه در مسیر کشاورزی دانش‌بنیان در محل پارک علم و فناوری استان سمنان، مرکز رشد واحد‌های فناور شاهرود برگزار شد.
در این مراسم، نادعلی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان مرکز شاهرود و قاسمی، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سخنرانی کردند.
در ادامه محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به تأثیر شرکت‌های دانش‌بنیان در دستیابی به صادرات محصولات به ویژه در حوزه کشاورزی، به اخذ مجوز تاسیس دهکده کشاورزی توسط پارک استان سمنان خبر داد و گفت: دهکده نوآوری کشاورزی اولویت راهبردی پارک استان سمنان است که با فعالیت آن شاهد جذب شرکت‌ها، ایده‌های فناورانه و بازار محور در حوزه‌ی کشاورزی خواهیم بود.
او به توجه ویژه پارک به جذب سرمایه‌گذار در ایده‌های بازار محور اشاره کرد و افزود: پارک استان سمنان دارای گِرید ۱ در بین پارک‌های کشور است.
نظری سخنان خود را با تقدیر از حاضرین و فعالان حوزه‌های مختلف کشاورزی به ویژه پیشگامان کشاورزی دانش‌بنیان در استان پایان داد.
در ادامه طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه‌ی کشاورزی توسط نوآوران ارائه شد و از طرح‌های برگزیده حوزه کشاورزی دانش‌بنیان با حضور مسئولان تقدیر به عمل آمد.
در پایان نیز طرح نیازها، بررسی موانع پیش روی فعالان حوزه کشاورزی و پرسش و پاسخ مستقیم شرکت‌کنندگان در رویداد با رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار