خبرهای داغ:

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت ریخته گری دقیق پارس

شاهرود_رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تعدادی از اعضاء هیات رئیسه دانشگاه از شرکت ریخته گری دقیق پارس بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۰۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این بازدید که مدیر تولید ریخته گری، مدیر تولید ماشینکاری و مدیر مهندسی محصول این شرکت نیز حضور داشتند؛ هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از مراحل کار و توانمندی مجموعه‌های مختلف آزمایشگاهی، کارگاهی، طراحی و شبیه سازی و کنترل کیفیت شرکت آشنا شدند.
مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد با بیان توانمندی‌های دانشگاه در بخش‌های سخت افزاری، نرم افزاری و نیرو‌های متخصص، اعلام آمادگی کرد که شرکت و دانشگاه بتوانند در همه زمینه‌ها به ویژه در شاخه‌های مهندسی متالورژی، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی از توانمندی‌های هم بهره‌مند شوند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید بتوانند از فضای ایجاد شده توسط شرکت ریخته گری دقیق پارس در منطقه شاهرود استفاده کنند و شرکت نیز از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و خدماتی دانشگاه بهره‌مند شود.
علی مخدومی مدیر عامل شرکت ریخته گری دقیق پارس نیز با استقبال از همکاری دوجانبه افزود: بیش از نیمی از نیرو‌های این شرکت از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شاهرود هستند، در این شرکت به معنای واقعی ارتباط صنعت و دانشگاه اتفاق افتاده است و شرکت سعی کرده از توانمندی‌های دانشگاه به خوبی بهره‌مند شود و آمادگی کامل برای ارتقای سطح همکاری‌ها فیمابین دارد و برای تسریع در همکاریها؛ مهندس نائیج پور به عنوان رابط دانشگاه و صنعت شرکت فعالیت خواهند داشت.
در انتهای جلسه تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید که همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی و تقاضا محور، هدایت پایان نامه و رساله‌های تحصیلات تکمیلی، اجرای دوره‌های کارآموزی، برگزاری همایش‌های تخصصی و سمینار‌های مشترک، استفاده از منابع علمی، آزمایشگاهی و کارگاهی از جمله موضوعات اصلی این تفاهم نامه می‌باشد.
گفتنی است شرکت ریخته گری دقیق پارس با هدف مدیریت تحقیقات، تدوین تکنولوژی و تولید قطعات و تجهیزات نیروگاهی از سال ۷۵ در شهرک صنعتی شاهرود آغاز به فعالیت نموده است. این شرکت در راستای اجرای پروژه‌های خود از تیم‌های برجسته‌ای از کارشناسان و متخصصان با تجربه و همچنین مشاوران دانشگاهی استفاده می‌نماید. در خصوص سخت افزار نیز از امکانات بالقوه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معتبر استفاده می‌شود. از توانمندی‌ها این شرکت می‌توان به تهیه شناسنامه فنی قطعات و تجهیزات نیروگاهی، امکان سنجی ساخت قطعات در داخل کشور، تدوین تکنولوژی و نمونه سازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی، اجرای پروژه‌های تولید انبوه قطعات و تجهیزات نیروگاهی، تدوین دستورالعمل‌های سفارش دهی و تحویل گیری قطعات بر اساس استاندارد‌های بین المللی، نظارت بر پروژه‌های تهیه شناسنامه فنی، تدوین تکنولوژی و تولید قطعات در داخل و خارج کشور و انجام مشاوره در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و تولیدی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار