خبرهای داغ:
پیام رییس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی:

تأسیس کمیته امداد به فرمان امام از دستاوردهای نظام است

تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از برکات و دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۳۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  پیام رییس مجمع نمایندگان استان به مناسبت "سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) " به شرح زیر است...

به نام خداوند بخشنده و مهربان

"کمیته‌ی امداد امام یکی از مبارکترین نهاد‌های انقلاب بعد از پیروزی انقلاب بوده است. "
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهاد‌های بسیار خوبی است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فرمان حضرت روح الله، شکل گرفت تا در ترویج عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرمان گام‌های مؤثری بردارد.
یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است؛ و این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان برگزیده او می‌شود. تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از برکات و دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.
۱۴ اسفند ماه هرساله یادآور به بار نشستن شجره طیبه نهادی است که به دست امام امت غرس شده تا ثمره آن ره آوردی باشد برای محرومان و نیازمندان وخودکفایی، توانمندسازی و کارآفرینی آنان در جهت عزت و کرامت انسانی، که این ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد در این عرصه بوده است وامروز پس از سال‌ها تلاش صادقانه هر روز به افتخارات این نهاد مقدس افزوده می‌گردد و این مرهون پیگیری و دلسوزی این مجموعه پرتلاش بوده است.
اینجانب لازم می‌دانم ضمن تبریک ایام خجسته ماه شعبان و میلاد پرسرسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ایام فرخنده سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را به تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم، امید است در پرتو عنایات حق تعالی و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با الهام از رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و پیروی از منویات رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه و نقش کمیته امداد درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.
همچنین در آستانه ایام نوروز ازهمه هم استانی‌های متدین و نجیب خراسان جنوبی خواستارم که با همدلی و مهربانی حس نوع دوستی را بیش از همیشه در جامعه تقویت کرده و با شرکت در جشن‌های نیکوکاری به کمک اقشار ضعیف بشتابیم که بی تردید این رفتار‌های زیبای انسانی سعادت دنیا و آخرت را برایمان به ارمغان خواهد داشت.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار