روایتگری «رمضانعلی علیدخت» در راهیان نور ۱۴۰۱:

از رمل های فکه تا کانال کمیل/بدرقه از رزمندگان ایرانی با ۱۹ میلیون مین + (فیلم)

یکی از راویان دفاع مقدس در جمع زائران راهیان نور خراسان رضوی از رمل های فکه تا کانال کمیل گفت و ادامه داد: عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فلکه به وقوع پیوست که در آن نیروهای رژیم بعث عراق با کاشت ۱۹ میلیون مین از رزمندگان ایرانی بدرقه کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۳۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،رمضانعلی علیدخت در جمع زائران کربلای ایران اعزامی از استان خراسان رضوی، اظهارکرد: عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فلکه به وقوع پیوست و نیروهای حزب بعث عراق برای کند کردن حرکت و گرفتن تلفات بیشتر از رزمندگان ایرانی موانع بسیار عظیمی که عبور از آنها خیلی سخت بود را به وجود می آورند.

 وی افزود: نیروهای بعثی ضمن حمایت های مالی و لجستیکی 40 کشور از مشاوران و کارشناسان نظامی نیز بهره می گرفتند که به همین منظور در منطقه فلکه با کاشت ۱۹ میلیون مین از رزمندگان ایرانی بدرقه کردند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر چند عبور از میدان های مین برای هر کسی امکان پذیر نبود، اضافه کرد:  اما این رزمندگان اسلام بودند که با تاسی از حق مداری، رشادت و مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی برگ زرینی از افتخار آفرینی خود را در عرصه جهانی با تقدیم هزاران شهید و عبور از دل آتش و میادین بزرگ مین خلق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها