خبرهای داغ:

مشارکت مردم هندیجان درساخت صحن عقیله بنی هاشم(ع)

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان از دعوت قشرهای مختلف مردم شهرستان هندیجان درمشارکت ساخت صحن عقیله بنی هاشم(ع) در جوار ملکوتی حرم امام حسین علیه السلام خبرداد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۳۸
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

سرهنگ پاسدار جواد شیرعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت :درراستای رفاه زوار حضرت امام حسین (ع) و ابراز محبت به اهلبیت عصمت و طهارت، صحن عقیله بنی هاشم (ع) در جوار ملکوتی حرم امام حسین علیه السلام در حال ساخت می باشد ، به همین منظور کسانی که مایلند به عنوان پس انداز اخروی دراین امر خیر مشارکت نمایند ، و می توانند کمک های خود را بصورت نقدی یا اقساط به شماره حساب های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات واریز و در صورتی که بالاتر از یک میلیون تومان بوده ، سند افتخار و نگین متبرک و تربت ناب به ایشان اهداء می شود‌.

 

وی افزود : با عنایات اهل بیت علیه السلام ، خوشبختانه خیلی از همشهریان ما درطول سال های گذشته بنام خود خانواده و حتی شهدا یا اموات خود مشارکت نموده و بعضا همچنان ادامه می دهند. 

 

سرهنگ پاسدار شیرعلی عنوان نمود: خوشبختانه تمام اقشار اعم از صیادان ، کشاورزان، لنج داران و بازاریان دراین راه عاشقانه و مخلصانه مشارکت می نمایند. 

 

وی بابیان دعوت به مشارکت کشاورزان هندیجان گفت: در روزهای آینده ان شاالله فصل برداشت گندم می باشد که کشاورزان بزرگوار می توانند مثل سال گذشته هدایا و نذورات خود را تحول نماینده ستاد در تعاونی بزرگمهر شهرستان هندیجان تحویل یا به این شماره کارت بانک مهر ایران ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۶۳۸۶۶ واریز نمایند .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار