خبرهای داغ:

خواهران بسیجی 200 عدد نان گرم را بین خانواده های نیازمند توزیع کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 200 عدد نان گرم تافتون بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۳۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان نظافت وغبارروبی مسجد علی بن ابیطالب (ع) به همت گروه جهادی شهید ابراهیم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه انجام شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام دینی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آیین غبارروبی از مساجد سنت حسنه ای است که هر ساله در ماه مبارک رمضان با هدف ارتقای وضعیت بهداشتی مساجد انجام می شود.

او افزود: امسال نیز همچون هرسال این سنت نیک با یاری خواهران بسیجی جهادی این پایگاه مقاومت انجام و نسبت به نظافت و غباروبی مسجد علی بن ابیطالب (ع) اقدام کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: همچنین به دنبال اجرای طرح صندوق قرض الحسنه بسیجیان قرعه کشی ماهانه صندوق پایگاه با حضور جمعی از اعضا عضو صندوق توسط مسوول جهادسازندگی انجام شد.

ادهم با اشاره به اهمیت کمک و افطاری دادن در این ماه پر خیر و برکت گفت: با پیروی از سیره ائمه معصوم (ع) و در راستای رزمایش مواسات در نهمین شب از ماه مبارک رمضان  ۲۰۰ عدد نان تافتون گرم به ارزش 5 میلیون ریال توسط گروه جهادی شهید ابراهیم سیادت تهیه و بین نیازمندان محله توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار