خبرهای داغ:

برگزاری اولین همایش ملی جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اهواز گفت: اولین همایش ملی جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۲۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

 

حسن پور مشاور امور بانوان فرمانداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اولین همایش ملی جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکم خرداد همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) به همت دفتر اموربانوان و خانواده فرمانداری اهواز و با همکاری دفتر اموربانوان دانشگاه شهید چمران برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این همایش باهدف تبیین سبک زندگی ایرانی- اسلامی با رویکرد معرفی الگوی سوم زن مسلمان در بخش‌های علمی- پژوهشی و فرهنگی برگزار می‌شود.

 

حسن پور، زنان و آسیب‌های اجتماعی، زنان و مطالعات فرهنگی، زنان، سیاست و جمعیت، زنان و آموزش عالی، زنان، اقتصاد، فقر و نابرابری اجتماعی، زنان، فرهنگ، هنر و سبک زندگی، زنان، مسائل اقتصادی و رفاهی، زنان و مسائل جامعه ایرانی، زنان و حقوق، زن و سبک زندگی ایرانی اسلامی را محورهای موضوعی این همایش ملی عنوان کرد.

 

وی افزود: آسیب شناسی مسائل اجتماعی زنان و خانواده، نقش مدیریت زنان در تعاملات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، و تعیین سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد الگوی سوم زن مسلمان محورهای ویژه این همایش است.

 

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اهواز گفت: دبیرخانه اجرایی این همایش دفتر اموربانوان و خانواده فرمانداری اهواز است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرسhttps://conf.scu.ac.ir/confwls2023/fa مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها