خبرهای داغ:

انتقال مفاهیم دینی به نسل امروز از وظایف ماست

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: یکی از وظایف شرعی ما انتقال مفاهیم دینی و ارزشی دفاع مقدس به نسل های بعدی و جوانان است.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۹۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و تجلیل از زحمات و تلاش های جهادی آن ها در عرصه هشت سال دفاع مقدس، در اين هفته با خسرو جلالی، بهرام ولی و ‌ رضاعلی حیدری (حمیدی) در روستای افتر در سرخه دیدار کردند.

لازم به ذکر است در این دیدار حسنی بخشدار سرخه همراه با جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و بسيجيان پایگاه مقاومت بسيج قمر بنی هاشم روستا افتر نیز حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: یکی از وظایف شرعی ما انتقال مفاهیم دینی و ارزشی دفاع مقدس به نسل های بعدی و جوانان است. هرکس در عرصه ای که فعالیت می کند این وظیفه را عهده دار است.

او افزود: دفاع مقدس از این جهت برای ما ارزشمند است که سرچشمه ی همه نیکی ها، خوبی ها و برکات بوده و است، دوم آیینه تمام نمای شجاعت، برادری و برابری و سوم اینکه اگر ما آن را به عنوان یک کتاب در نظر بگیریم، کتابی است که ما هرچه آن را ورق بزنیم تمام شدنی نیست و زیبایی های آن دائما بیشتر می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: کسانی که در این عرصه قدم نهادند و با عطر انقلاب و تبعیت از قرآن و اهل بیت (ع) معطر شدند، دیگران سرکشی و دیدار با آن ها را به عنوان وظیفه دینی خود می دانند. ما هم به عنوان وظیفه دینی، انسانی و سازمانی انجام این مهم را وظیفه خود می دانیم.

فرزین با بیان اینکه شهدای عزیز ما با توجه ایمان و اعتقادی که به مسیر، جبهه و قرآن داشتند، هستی ، آبرو، جان و مال خود را جهت دفاع از میهن فدا کردند و در عرصه جهاد و شهادت حضور یافتند، گفت: همین ایمانی که شهید ما به این راه و مسیر داشت کافی بود تا به عنوان شهید راه حق شود.

او بیان داشت: تکریم از خانواده ایثارگر، رزمنده، جانباز و شهدا که در مسیر عزت و رفعت اهل بیت گام برداشتند خودش تقویت حس ملی و مذهبی را به همراه دارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: ان شاء الله همه کسانی که وارد عرصه جنگ با دشمن و موجب حیات یک ملت و مسلمین شدند، با لطف خداوند حیات طیبه روزی و نصیبشان شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار