خبرهای داغ:

200 نان گرم در شام ضرب خوردن مولای متقیان در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا از تهيه و توزیع ۲۰۰ عدد نان بین نیازمندان به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۲۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه، همزمان با شب های قدر نبض کمک های مومنانه در شهرستان سرخه می تپد و بسیجیان با پیروی از سیره حضرت علی (ع) امام اول شیعیان جهان اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در محله کردند.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان کمک به قشر ضعیف جامعه، اطعام نیازمندان و مستمندان از واجبات است. لذا در راستای تحقق اهداف محله اسلامی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) و به همت خیرین محله و مسوول بسیج سازندگی پایگاه اقدام به توزیع ۲۰۰ عدد نان به ارزش ۴۴ میلیون ریال بین نیازمندان در سطح محله شهرک امام (ره) سرخه کردند.

او افزود: این نان ها با یاری خیرین تهیه و طراحی و با هماهنگی و همت مسئول جهاد سازندگی پایگاه در سطح محله بین نیازمندان توزیع تا بتوانند ذره ای از آلام و مشکلات اقتصادی خاواده های بی بضاعت و کم برخوردار بکاهند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اینکه این اقدام یکی از اهداف شورای تحول محله اسلامی است، گفت: شورای تحول محله اسلامی و گروه های جهادی پایگاه با در دستور کار قرار دادن و با تعسی از شعار «خدمت بی منت» همواره در تلاش برای کمک به نیازمندان و قشر آسیب پذیر و ضعیف جامعه هستند و گام های بلندی را در این راه برمی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار