خبرهای داغ:

اطعام ۳۰۰ نفر از ایتام در ضیافت افطاری گتوند

مطابق رسم هرساله کمیته امداد امام خمینی (ره) گتوند با مشارکت خیرین و گروه های جهادی در شهرستان گتوند به مناسبت ماه رمضان برنامه ضیافت افطار برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۴۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

علی محمد درویشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گتوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در گتوند اظهار داشت :یکی از سنته های حسنه ضیافت افطاری  به ایتام است که  هر ساله با مشارکت خیرین و گروه های جهادی  در شهرستان گتوند به مناسبت ماه رمضان  برگزارمی شود،  امسال هم برنامه افطاری مددجویان تحت پوشش و حمایت با حفظ عزت و کرامت نفس آنان برگزار شد.

 

 درویشی عنوان نمود: ظرفیت های زیادی برای کمک به نیازمندان در جامعه محیاست از این رو با بهره گرفتن از ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر این فرصت بهتر از هر زمان دیگری ما را به برقراری عدالت اجتماعی که تنها با همدلی و نیکوکاری محقق می شود سوق می دهد.

 

وی افزود : بیش از ۵ هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان تا کنون افطاری را میهمان خیران بودند.

 

درویشی بیان داشت : با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی متنوع مثل ضیافت های افطار و کمک به محرومین فضای همدلی و نیکوکاری را در ماه میهمانی خدا در سطح جامعه گسترش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها